Vilken dag!

Jisses vad jag är tröööött!
Agerade dubbelmorsa idag. Elli behövde barnvakt till Benjamin på eftermiddagen och självklart så ställer man upp ifall man behövs. Men asså.. två tiomånaders ungar själv var inte det lättaste.
My är ju extremt mammig och Benjamin blev lite ledsen så han fick sitta i mitt knä men det tyckte inte Mysan om så hon började störtböla hon med. Mutade ungarna med en halv banan var och några majskrokar men efter fem sekunder var det slukat och då började dom böla ikapp igen. Efter en stund kunde jag sätta båda på golvet och då började My SLÅ Benjamin! Va är det för liten skitunge jag har egentligen? Tror även hon tog en tugga på hans tå. Riktig huliganunge är vad hon är! Sa till henne att man inte får slåss, att det var "ajaj" men det verkade inte gå in.

Sen kom min syrra och hennes kille och det var väl tur det! Benjamin somnade och My härjade på som vanligt.

Sen när Benjamin blivit hämtad så fick My bada - vilket hon vanligtvis ÄLSKAR. Men icke idag, idag vrålade hon sitt högsta så jag tog upp henne. Gav henne välling 45 min tidigare än vanligt eftersom hon var så himla trött, sen la jag henne i sängen där hon vrålade ännu mera. Tog upp henne och låg och myste i soffan, hon började bli sömnig, la ner henne i sängen och då ba VRRÅÅÅÅÅÅL! Tog upp henne igen men kände att mitt tålamod började tryta + hungrig + snusabstinens + vrålförkyld + huvudvärk så jag gick ut. 2 minuter senare sov hon. Antar att hon var ganska övertrött.

Röja lite här hemma, sen är det jag som hoppar ner i sängen. Förkylningen är värre än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback