Räddaren i nöden.

Har som sagt sovit skitdåligt dom två senaste nätterna p.g.a en sjukt jobbig hosta.
Kunde ej ta någon hostmedicin eftersom den gick ur datum förra året :/

Skickade därför ett skänk-mig-några-droppar-cocillane-meddelande på fejjan. Och tror ni någon nappa?
Jajemänsan! Underbara Veronica skulle kunna tänka sig att ge mig en del av sin härliga morfinbrygd och ÄVEN komma till Sigtuna och lämna den. Hur underbart go människa är inte hon på en skala liksom?! :D

Så. Nu står det en plastbytta i mitt kök fylld med Cocillane Etyfin. Ser mer ut välfyllt urinprov, men men.


Ni förstår väl att jag kommer sova som en gud inatt va? ;)
Och nä, ska inte överdosera så mycket.


Ajusste. Nyduschad och nytvättade sängkläder. Kan inte bli bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback