JORDGUBBAR!

Jag och Mysan hänger hos mormor & morfar. Fast morfar jobbar, mormor är på solariet och Mysan sover.
Kul gäng!
Vi har tryckt jordgubbar ute på balkongen. 25 spänn för en låda. Inte mycket pengar för det röda guldet.
Jordgubbar är något jag värderar högt i livet :)

Hann med en promenad imorse ner på stan med Elli & kidsen. Underbart väder. Fast nu behöver det inte bli varmare. Iaf inte innan jag och Klump har varit och köpt en AC hem. För våran lägenhet blir som en bastu sommartid. Fy tusan!

Kvällens middag serveras hemma hos farmor & farfar. Ett glas vin slinker nog ner också. Woop woop!



Förövrigt köpte jag en brun-utan-sol. Eftersom jag är transparant. Och tjock. Ser ut som en jäst bulldeg.
Men jag är glad ändå :D


Nu ska jag passa på att gå göra nummer 2 på toan. För det är standard när man kommer hem till mor&far. Hehe.


Ha en fin helg mina vänner! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback