Barnfri

Så. Nu har vi lämnat ungen hos farmor och farfar. Smet därifrån när hon minst anade. Orkade inte med att hon skulle skrika och gråta om vi sa hejdå på riktigt :/ Skulle gjort alldeles för ont i hjärtat då.

Sitter och sippar på en bacardi breezer. För sånt får man göra när man är barnledig.
Ska snart tillaga kvällens middag, nämligen detta; http://cdn.blolz.com/photos/1299580973126.jpg
Smaaaskens!

Förövrigt så gick jag förbi självaste Maggan Graaf idag nere på stan. Hur snygg är inte hon på en skala?
Om jag inte hade varit så töntig hade jag hälsat och sagt att jag stalkar hennes blogg. Men det gjorde jag inte.


Umgås med pappan nu och laga lite mat, poppa musik och kanske tjuvröka lite. Hoho! :)

Ha en fin fredag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback