ajaj!

Ojojoj. Idag har Mysan inte alls varit på humör. Allt har varit fel,fel,fel.
Säkert alla fyra (4!!) tänder som håller på att spricka igenom som orsakar hennes humörsvängningar.
Sen har jag förbannat ont i halsen, vilket gör att jag som mamma kanske inte haft världens bästa tålamod med fröken idag. Därför beslutade jag mig för att åka hem till mamma & pappa så dom kunde roa My litegrann.
Det funkade sådär. Mammigare unge kan man inte ha..

Kom hem. Bytte till pyjamas och in med vällingflaskan i truten. Tre sekunder senare sov ungen med flaskan dinglandes i mungipan. Älskade unge.



Suger på en strepsil just nu. Den bedövar verkligen. Bra skit mot dumt halsont. Rekommenderar!

Krypa ner i sängen nu kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback