uppdate

Flera dagar sen jag uppdaterade så nu är det väl dags! :

Lördag: Var på Petras & Andreas bröllop. Jättefint och jätteskoj. Jag drack skumpa ur ölglas så ni kanske förstår vilken nivå jag låg på ;) Hoppas brudparet inte tyckte jag var allt för jobbig. Ber dessutom om ursäkt till Lars-Bandage och Gylf för dom fina smeknamnen :)

Söndag: Sov till 12, då pappan kom in med frukost på sängen. Underbart. Bakis som tusan. Blev pizza till middag.

Måndag: Picknick hemma hos mor & far. Bjöd även in oss själva på middag där. Mys!

Tisdag/Igår: Storhandling innan kl nio. Endast pensionärer samt småbarnsföräldar där. Supernice!

Idag: Jag fick sovmorgon till nio. Medans jag sov hann Mysan med att först bajsa en full blöja, för att sen bajsa på golvet så det var ett bajsspår i hela lägenheten. HAHA! Jag sov, som tur var! Pappan var svettig och slängde ner ungen i badkaret. Sen kom härliga familjen och väckte mamman. Mysan fick som vanligt leka med min mobil men idag så lekte hon lite för våldsamt så nu är den stendöd. Känns ju sådär. Ringde tele2 som skickar en Iphone som kommer nästa vecka. Alltså utan lur i några dagar nu så dom som vill ha tag på mig får ringa Peter istället.

Mysan har nu börjat sova en gång/ dag istället för två ggr/ dag. Idag är första gången hon orkar hålla sig vaken tills efter lunch. Plus att hon kanske pallar vara vaken längre än till kl sex på kvällen. För ju tidigare hon somnar för natten, desto tidigare vill hon upp på morgonen.. HALV SEX ÄR FÖR TIDIGT! :D

Men hallå. Det är ju för bövelen torsdag idag och inte onsdag?!
Snacka om att vara dagblind numera...

Nu väntar vi på att älsklingsMy ska vakna så vi kan kila ner till våfflan för att ta en mjukglass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback