Sovis!

Sådärja. Sovmorgon till 9. Not bad.
Eftersom pappan nu är hemma på heltid i 3 månader så kör vi varannan-morgon med sovmorgon.
Och idag var det min tur :D Dock så är det inte så lätt att sova när ungen sitter precis bakom sovrumsdörren och tjoar
"maaamaaa maaaama" i kanske sådär en halvtimme i sträck. Men men, att bara få ligga kvar i sängen är ju lyx :)

Hittade förövrigt en tand bak i Mysans trut igår. 9:e tanden. Tokigt!

Idag blir det grillmys i Sthlm hos Mysans faster. Jag ska ta med mig efterrätt - vit kladdkaka.
Även några bullar ifall inte bullmonstret har käkat upp alla inatt (läs Peter)

Nu sover både My och pappan helt plötsligt. Så nu tänker jag njuta av en dusch och en frukost i tystnad. Lovely!

ha en fin dag alla ni! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback