skämtet tele2

Älskar att självaste tele2 har kommenterat mitt förra inlägg ;)

Nu har jag äntligen fått min iphone. Men den fick jag typ smuggla ut utan kollinr från Ica.
Tele2 hade skickat sms till mig där det stod ordernr och allt skit, men hur ska jag kunna läsa det utan en fungerade mobil hade dom tänkt? Pratade med kundservice säkert 7 ggr igår och första killen jag snackade med fick sig en ordentlig känga av mamma Fanny. " Det här ska gååå jävligt fort, annars är det jag som byter till 3"

Men sen gick jag ner till Ica och sa som det var, att det låg en mobil som var min. Och jag fick ut den utan problem (med legg såklart)
Så, tele2. Bite Me. Att ni inte kunde ge mig kollinumret via telefon är ju helt sjukt. Alla mina uppgifter stämde ju, plus att man behöver id för att få ut paketet.

Men nu har jag äntligen fått min älskade Iphone och jag är kääääär :D


Idag kommer min älskade Gro på middag. Ska nog bjuda henne på lasagne, för det tycker hon om.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback