AC *klapp klapp klapp*

AC beställd. Inte en dag försent!

Igår var det kalas för goaste Floyd. Massa tårta, kakor, kaffe och t om en godispåse fick vi med oss hem.
Massa mys. Picknick-kalas är det bästa i den här värmen!

Idag har det inte hänt så mycket. Pappan var iväg en stund på kvällen och hämtade en tv-bänk. Inte heller en dag försent :D Börjar bli jobbigt med en lilla Mys som drar i sladdarna så det kändes som en investering liksom :)

Ny vecka imorgon och jag hoppas att min lur kommer. Visserligen är det ganska skönt utan telefon men mindre roligt när man är nånstans och behöver få tag på folk.. Denna telefon ska inte Mysan få använda. Hon får hålla sig till sina två sony ericsson nu. Skruttunge.

Nu har hon iaf vant sig vid att bara sova en gång per dag. Idag blev det från 12 till 15. Mycket skönt, för då fick ju mamman sova också :) Sen hinner man ju göra så mycket mer på förmiddagarna utan att behöva tänka på att ungen ska sova. Om hon hade varit en vagnsovare hade det ju inte gjort så mycket, men nu är hon ju inte det. Hemma i SIN säng ska det vara, annars får det va!

På tal om sova. Imorse tog hon en sovmorgon till 8.45. Självklart när det är pappan som ska ha hand om frukosten!
Imorgon bitti vaknar hon väl halv sju i vanlig ordning, bara för det är jag som ska upp! :D
Fast jag kan tycka att mornarna med ungen kan vara ganska mysiga. Nyvaken varm o härlig unge kan man ju inte säga nej till!

Nu är det dags för att borsta tänderna, sen lägga mig i mitt übervarma sovrum. Inatt var det säkert 30 grader därinne. Jisses, AC:en får gärna komma nu!

Puss o Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback