Förlåååååt!

Förlååååååt! Helt glömt bort min lilla blogg, men nu LOVAR jag att jag ska bli bättre :)

I helgen hade My sitt andra kalas. Hennes favoritkompisar Alicia o Floyd med föräldrar kom plus faster Anna.
My fick massa fina presenter. Hennes favoritgrejer var iaf leopardklänningen och en rosa adidasdress. Hon vägrade ta av sig kläderna när hon fick prova dom. Söta skruttunge!

Annars myser vi mest här hemma. Endast 27 dagar kvar tills jag börjar jobba så nu gäller det att ta vara på tiden som mammaledig. Usch vilken ångest jag har inför att lämna My på dagis. Men som alla säger - hon kommer ha superskoj och jag kommer vänja mig vid tanken att någon annan tar hand om min bebis några timmar på dagarna..


Nu måste jag springa iväg och ta hand om My, som just nu hittat damm under tvbordet i sovrummet. Namnam säger hon samtidigt som hon proppar i sig godheterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback