Still monday!

Förmiddagen blev inte alls som jag planerat. Klockan 10 ringde Camilla och frågade om hon fick komma hit och såklart fick hon det. Efter en halvtimme kom hon, Kevin och vovven Nora på besök. Vi käkade mackor och sen gick vi på promenad som tog ca två timmar. Urmysigt i detta sköna väder.

Jag fick även peta lite på Camillas mage och hälsade på tjejen som ligger därinne.
JAG VILL OCKSÅ HA EN BEBIS! Fast det får jag ju inte. Än. Jag ska tjata på Peter ;)

Kanske trycka lite lunch nu då, sen försöka få My att sova en stund så jag hinner med att rensa bland alla papper som ligger i köket samt städa upp i hennes rum.

Förövrigt var växasängen himla fin. Ska bara slipa och måla om. Usch vad jobbigt, är ju direkt ingen hejjare på sånt där men det blir säkert bra. Dock var spjälsängen jag fick hem alldeles för rackig så nu måste jag åka till ikea och köpa en ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback