Monday morning.

Gårdagen spenderades på jobbet så jag hann inte uppdatera, sorry mina läsare (Hej Gro!)

Måndagmorgon och jag sitter nu och försöker att vakna till liv, underhålla barnet, dricka te och ta en snus. Går rätt ok om man bortser från att My får en skrikattack då o då för hon inte får dra i i mus-sladden.

Idag händer det nog inte så mycket. Klump jobbar kväll och alla andra jobbar ju så det blir väl My och jag idag.
En promenad till apoteket och köpa näsdroppar för jag misstänker en förkylning sen blir det chill mest hela dagen.

Fick hem spjälsäng och växasäng igår så jag ska väl putsa upp dom också antar jag.
Oj, vilken rolig dag vi ska ha ;)



Kommentarer
Postat av: gro

hej fanny!

2011-01-31 @ 09:49:19
Postat av: Elli

Värsta glammleggings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback