tisdag.

My härjar som vanligt och jag sitter fortfarande i pyjamas. Kanske borde ta och kolla mig i spegeln och borsta tänderna men sånt hinns inte med när man ska underhålla en monster-My.

Hon sov hela natten förutom att jag fick springa och stoppa in nappen vid tolvsnåret.
Väckte mig vid kvart i åtta och bubblande om att hon ville ha gröt :) Duktiga tjej!

Under frukosten gjorde hon något väldigt märkligt. Efter varje tugga hon svalde så blundade hon jättehårt! Såg himla roligt ut.

Nu har vi precis käkat lunch och My ligger i mitt sovrum för att ta sin nap. När hon somnat är det kanske dags att ta tag i mig själv. Iaf borsta tänderna.

Ajusste, ungen växer ju som en tok så i eftermiddag drar familjen Skånback på shoppingtur. Bodys, byxor, pyjamas och en klänning står på listan till fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback