Ons/Tors

Gårdagen spenderades hemma hos Angelica, Steve och William. Härligt att komma hemifrån våran sjukstuga ett tag.
William försökte impa på Mysan men hon var mer intresserad av klossarna. Sen skulle hon skrika. Och gnälla. Och skrika lite till.
Efter lunchen drog vi iväg till Eurostop där jag hittade tre tröjor till mig själv, samt ett par mjukisbyxor till My.

Sen började äventyret på bussen hem. Har så himla svårt för människor som inte förstår att barnvagnar tar plats, att ungar kan vara tjuriga och att vi också FAKTISKT ska av bussen. Näe, men träng er gärna före fast vi står precis vid utgången. Gnäll gärna att barnvagnen står i vägen. Vafan, ring till SL och be dom göra större barnvagsutrymmen istället för att skälla på en svettig mamma som gör allt för att ungen ska vara nöjd i vagnen och inte störa medpassagerarna.

Kom hem till papi och då lämnade jag över My till honom för att jag skulle ha en chans att äta middag utan henne hängandes på höften. Glöm det tänkte My och börja vråla.
Den här mammigheten tar kål på mig.


Vaknade sex imorse av mig själv och tyckte det var morgon. My vaknade strax efter det.
Några överblivna godisar blev min frukost sen försökte jag o papi kolla på gårdagens Big Brother.
Gick sådär eftersom inget var bra enligt fröken My.
Nu ligger hon och knölar inne i sitt sovrum för vi bestämde oss för att det var dags för första napen för dagen.
Tydligen tycker inte hon detsamma.


En dusch och en riktig frukost nu. Sen får dagen börja på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback