Middagstips!

Fortfarande söndag. Vi har hunnit med en promenad, frukost, lunch, kolla på lyxfällan.
Nu lagar jag kanske världen godaste kycklinggryta som jag gärna delar med mig av :D

Kycklingfilé
Purjolök
Vitlök
Mango chutney
Hönsbuljong
Soja
Creme fraische franska örter
Kokosmjölk
Curry


Börja med att bryn kycklingen. När det är klart så lägg den på en tallrik.
Bryn sedan purjolök, vitlök. I med hönsbuljong, curry och smeta ihop till en gegga.
I med kokosmjölk, creme fraische, soja, mango chutney.
Ner med kycklingen och låt det puttra ihop ett tag.

Serveras med ris.
Superenkelt och supergott


Lite av ingredienserna..





Typ sådär ska det se ut när det kokar o har sig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du bjuds mig på när jag e frisk. Puss Linds

2011-02-27 @ 15:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback