mat & sömn prio ett!

Så fort jag slarvar med mat och sömn så mår jag superdåligt. Andra människor kan ju bli irriterade o så när dom inte ätit ordentligt men jag mår verkligen ruttet. Jag blir deppig, får panikångestattacker och börjar gråta. Antar att det beror på min historia då jag kämpat med depressioner, ångest och annat smått och gott i nästan tre år.
Jag mår ju jättebra annars, men som sagt.. missar jag en timmes sömn eller äter en för dålig lunch så åker jag ner i en djup svacka snabbt. Jag behöver MINST tre mål mat och MINST 10 timmars sömn för att må toppen. Vilket ibland kan vara svårt att få till när man har ett litet minimonster att ta hand om. Tur har jag Klump som oftast tar nätterna så jag ska kunna sova ostört. Hellre att jag går och lägger mig tidigt och går upp tidigt!

Nu är det dags för att mata My och sen borde Linda komma förbi vilken minut som helst. Ska bli superkul att träffa henne, alldeles för länge sen vi umgicks.


Sen en liten påminnelse om min födelsedag på onsdag. Presentkort på H&M är mycket uppskattat ;)
Tack på förhand :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback