Lördag!

Halv sju ringde klockan (läs My) så det var bara att kliva upp.
Natten har varit bra. Hon vaknade vid tre och vråla lite men pappa sprang fort in och stoppade i nappen, och då somnade hon om.

Har haft sån lyx att inte behöva laga middag två kvällar i rad. I torsdags var det pizza hemma hos farmor & farfar och igår fredag bjöds det på kanske VÄRLDENS godaste lasagne hos mormor & morfar.
Sitter nu och funderar på vart vi ska bjuda in oss ikväll. Klump jobbar ju så det blir bara jag o My. Någon frivillig?

Klockan 09.00 är det jag o My som tar bussen till stationen där vi ska möta upp mormor, sen drar vi med tåget till Sollentuna för att åka till Stinsen. Hoppas på att hitta ett par byxor till mig själv då alla mina byxor har krympt? Skitmärkligt..

Dags att väcka pappan i huset så han kan försöka underhålla monsterMy medans jag tar en dusch.

Ha en fin lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback