Laxpizza

My la precis en redig pizza på lekmattan och sin älskade vovve som snackar. Enda leksaken man inte kan tvätta i maskin. Förövrigt hade hon käkat laxgryta. Ungen luktar alltså mumma fast jag har städat av henne.
Tur att det är bad för henne ikväll.

Jobbade som sagt inatt. Det gick bra, förutom att det var någon som sprang i korridoren. Sen var jag hundra på att jag hörde My. Vilket är omöjligt eftersom hon befann sig ungefär en mil ifrån mig. Märkligt det där.

Kollade precis hur mycket jag får i lön. Saftigt! :) Party party denna månad alltså. Typ.

Imorgon är det JAG som ska till min bästa frisör och fixa håret. Som jag längtar. Denna utväxt är inte av denna värld. Det är det som är jobbigt med att inte ha svart hår. Nu måste jag ju gå till frisören och joxa, istället för att köpa en färg för 50 spänn och göra det själv. Men men, vill man vara fin så får man lida pin som det fint heter.

Dags att slänga in spymattan i tvättmaskinen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback