Hat som flödar.

Aaaaah! Mina grannar provar tydligen hur volymknappen fungerar. Den fungerar alldeles för bra kan jag tycka då det vibrerar i hela mitt vardagsrum. Idioter! Hajjar dom inte att det bor trötta småbarnsföräldrar plus trötta bebisar i det här huset. Dom får härja till klockan 22, sen är det jag som går upp och drar ur sladden ur deras förbannande musikanläggning och kastar ut skiten genom balkongen. Eller så kan jag ju vara lite schysstare och bara säga till att dom ska sänka. Fast jag är rätt trött på dom ändå, så alternativ ett känns mer lockande.
Idioterna möblerar typ om varje natt. Eller pippar. Låter gör dom iaf och det är himla störande.
Ja, jag kanske är en gnällig kärring men hallå? Vägra respektera att det faktiskt bor andra i det här huset?!

Nu är jag upprörd och det känns ju dumt att slösa en hel lördagkväll på att vara surpuppig.


Skitmusik lyssnar dom på också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback