Gryn.

Hallå dääär!

Precis lagt lilla grynet. Söta lilla tjockis. Bjöd på en redig bajsblöja innan godnattpussen. Hon är för go´

Jobbat halva dagen sen hem till la familla. Tog en sväng på Ica och köpa mat till Mysan.
Mamman och pappan köpte filmjölk som är kvällens middag. Orkar varken äta eller laga middag eftersom både jag och papi åt kycklinggryta till lunch och eftersom den var FETING god så blev det rätt stora portioner.

Jorusatte.. Imorgon är det jobb igen. Dock ett fjuttigt fyra timmarspass men ändå. Lite stålar blir det ju.
Sen är det himla skönt att komma hemifrån lite. My i all sin ära, men ibland måste man få andas lite vuxenluft.

Funderar på en dusch för jag luktar typ curry i armhålan. Var ute på en promenad ( vilket är lyx på arbetstid) och jag blev ganska lökig så att säga. Så det är väl egentligen inget att fundera på, bara gör´t liksom.


Dusch. Fil. Halva åtta hos mig. Slagga.

Så får det bli.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback