garderobsrensning ab.

Helt slut efter en dag med shopping.
Hittade 3 bastoppar, leggings, en träningsbh, hårspray och nåt annat hårmojs.
Mysan fick en leksaksmobil så min slipper bli sönderdreglad framöver.

Eftersom jag köpte tre tröjor idag så är jag ju tvungen att slänga tre gamla.
Tre gamla tröjor blev en hel ikea-kasse full med kläder som jag nu ska ge bort.
Varför spara massa när det aldrig kommer bli använt?
Bara att inse att jag aldrig mer kommer få på mig en 34 i brallor eller tröja.
Näe, då är det bättre att någon som vill ha grejerna får använda dom istället :)

Ringde min käre vän Gro som numera är en riktigt skinny (snyggy) bitch och hon ville gärna ha kläderna så nu sitter jag här och väntar på att hon ska hämta skiten.


Kul lördagskväll förresten. Rensa garderoben. Hallå?!



Funderar på att ta en öl.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart bor ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback