.

Nu är söndagen snart slut och jag insåg att jag strax måste ta tag i alla dumma måsten som jag skjutit upp på hela dagen. My somnade precis så då är det väldigt mycket enklarare att duscha och diska utan en unge hängandes på höften ;) Dom senaste dagarna har hon varit väldigt krävande. Full uppmärksamhet ska hon ha och attans om jag lämnar rummet utan henne - då blir det storvråååål. Vilket är ganska jobbigt om man varit ensam hela dagen med henne. Men om en timme kommer iaf Klump hem med lite cheeseburgare till mig, som jag ska proppa i mig på en sekund för sen är det dags att sova. Jag ska ju jobba imorgon och att gå upp halv sex känns sådär. Speciellt nu när My har börjat sova till åtta varje morgon ( SOM FÖRHOPPNINGSVIS HON FORTSÄTTER MED FÖÖÖRAAALLTIIIID)
Vågar knappt säga att hon sover bra nuförtiden, för då kommer det säkert vända. Får försöka njuta av alla dessa nätter hon sovit gott!

Vad tyst det är här hemma förövrigt.




Nighty nite :*

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin blogg du har fått för övrigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback