ät wörk.

Sitter på jobbet och saknar min familj.
Bara 11 ½ timme kvar tills jag slutar och får åka hem och pussas med bajshönan o papi.
Skulle egentligen sluta 16 imorgon men lyckades korta ner passet till 8.
Känns inge bra att vara ifrån Mysan när hon inte mår bra.

Papi har fått byta blöja ca 1 gång i halvtimmen hela dagen. Antar att tvättkorgen kommer vara proppfull igen när jag kommer hem imorgon.

Ringde vårdguiden och frågade när jag borde börja oroa mig ordentligt och dom tyckte att jag skulle höra av mig till vårdcentalen på måndag iaf inte vattenbajset har lugnat ner sig till dess. Hoppas att det avtar snart.
Tycker så synd om lilla My. Fast idag har hon iaf varit piggare än på länge - gott tecken kan jag tycka.

Dieten på morot, ris, torsk & majsvälling fortsätter alltså några dagar till.

Om det är någon som har något tips på vad man mer kan ge henne som hjälper mot onda magar så skriv gärna en kommentar.


Jobba lite nu kanske. Sen sova. Sen åka hem. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: elli

blåååååååååååååbär


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback