Äntligen fredag..

..antar jag att alla tänker idag? Men för mig är det ju fredag hela veckan så mig kvittar det :P

My har skött sig exemplariskt i natt. Endast vaknat en gång vid 00.30 tiden. Tryckte i henne en flarra välling och ungen sov till åtta. Me like!

Idag drar vi hemifrån och åker hem till Gro som vi inte sett på evigheter (en vecka kanske..) och sen har vi bjudit in oss på middag hemma hos mormor och morfar. Göttans!


My har förövrigt blivit en riktig grinpuppa. Så fort hon inte får göra som hon vill så börjar hon vråla! Alltså inte ledsen-vråla utan jag-är-så-jävla-förbannad-vrål. Just nu står brevid mig i gåstolen och vrålar eftersom hon inte får dra i sladden. Sen har hon börjat dra i mitt hår HÅRT! och ungen vägrar ju släppa!  Evil baby..

näe, dags att göra oss iordning så vi kommer iväg nångång.



( vi just i denna minut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback