första stegen!

Hoppsan, nu gick det sådär alldeles för lång tid mellan inläggen igen!


Sitter iaf på jobbet, har min första jobbhelg efter mammaledigheten. Känns tufft att inte få vara med My 24/7 men samtidigt ganska skönt. För på jobbet kan man ju ta rast - vilket man inte kan med en tuff 13-månaders ;)

Peter ringde mig idag och berättade att Mysan tagit sina första stapplande steg! Jag blev så himla glad och stolt.
Trodde helt allvarligt att ungen skulle hasa omkring på stjärten tills hon blev fyra :D
Tråkigt bara att jag inte var hemma och såg det med egna ögon..

Så snart kommer hon springa fram. Bra det, så hon kan springa iväg från busarna på dagis när hon börjar :)


Så himla varmt här på jobbet, runt 27 grader inomhus. Svettigt som tusan. Har öppnat varenda fönster nu så jag ska kunna sova här inatt. Typ bastu-värme. Man blir ju rätt dåsig.


Nu ska jag jobba vidare.

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback