Finbesök

Ligger i soffan och degar. Borde egentligen gå och borsta tänderna och gå och lägga mig i sängen men är alldeles för seg. Den här helgen har gått superfort. I fredags var det middag hos Göran o Margis. Anna var också där - mycket trevligt! Igår lördag hade jag egentligen tänkt att åka till Märsta för att hänga i Äppelparken med resten av Märsta men jag var så himla trött så vi blev hemma istället. Senare på kvällen blev jag sugen på att gå ner på Blå men jag orkade inte klä på och sminka mig så jag gickoch la mig istället :) idag har vi haft besök. Först av mormor,morfar och kim, sen kom familjen Isaksson och hälsade på. Lucas och Alicia är så fina! Nu ska jag göra mig iordning för sängen, föräldrarmöte imorgon bitti på dagis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback