Snorigt o hostigt

åhnäääj! Lillfis är förkyld. Mamman har ont i örat och är helt skakig. Kan ju kanske bero på allt kaffe jag druckit nu på förmiddagen iof. Men örat gör fisont och så hör jag knappt något. Fick ju problem med örat under graviditeten och nu har det kommit tillbaka. Fuck. Doktorn snackade om att sätta in ett rör när jag var där sist. Får väl se, kanske att det går över av sig själv.. Let´s hope!

Tog en promenad för en stund sen, och då var det ganska soligt. Men nu är det tokmulet och det ser ut som det kommer regn närsomhelst.


Och varför har My börjat kräkas? Inte magsjukekräks utan vanligt babykräk. Sånt har inte hon hållt på med på flera månader.. Märkligt det där.

Glömde förövrigt att vi skulle varit på informationsträff igår på bvc om tandborstning m.m
rackarns.

Satan vad tråkig jag är. Absolut INGENTING att skriva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback