Skitsnack.

Snart är tordagen över. Jobbade natten som var så jag kom hem vid tio imorse till min lilla familj.
Drog iväg till Eurostop där det inhandlades födelsedagspresent till faster Anna som vi ska fira på lördag, samt middagsmat eftersom mormor & morfar bjöd in sig själva på middag. Fisk blev det. Mycket gott.

My har varit lite gnällig idag och för en stund sen fick jag svaret på varför denna gnällighet. Förstoppning.
Så mami fick hjälpa till med termometer + barnolja så My kunde förlösa denna jättekorv. Stackars barn.
Sen efter en stund så hörde jag henne snacka i sovrummet och då hade resten kommit ut.
Hon måste ju haft superont i magen. Då fick jag lite dåligt samvete att jag blivit lite trött på hennes gnällande idag.
Men det är inte lätt för mamman att veta vad det kan vara fel alla gånger :(

Ser framemot helgen. Lördag hos faster Anna och söndag hos Kevin som blir 2 hela år. Galet vad tiden går fort!


Tokunge som röjer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback