påsk!

Stjärtorsdag minsann. Och jag har absolut inget godis hemma som jag kan bjuda eventuella påskkärringar på.
Fail. Blir väl till att inte öppna dörren ifall det plingar på ;)

Pratade med nån förskoleansvarig och jag kan ju glömma både plats på Lyan OCH karusellen. Fail igen.
Jag började helt allvarligt störttjura i telefonen. Nu HOPPPAS HOPPAS HOPPAS vi på att Mysan får en plats på Tallholma. För den förskolan ligger ju iaf nära mitt jobb. Och det kan ju vara ett plus, ifall fröken skulle bli sjuk och jag måste hämta henne direkt.

Pappan i huset har iaf fått beviljad pappaledighet + semester så nu kommer vi alla vara hemma samtidigt i 2 månader.
Underbart! En trevlig nyhet idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback