namnamnam..

Jag har ätit världens godaste trerätters-lunch idag!

Förrätt: Sparrissoppa toppad med bacon
Huvudrätt: Lax med västerbottenost/hummerfondsås serverat med pressad potatis.
Efterrätt: Kladdkaka m. bär och grädde.

Till det drack jag mousserande vitt vin + ett vanligt glas vitt vin.

Utan att överdriva så var det här det godaste jag ätit på hundra år. Och jag är fortfarande proppmätt. Nam nam.
Det var förövrigt Mysans faster som bjöd på denna kalasmåltid. Hon är en pärla i köket.


Mysan sover och jag funderar på att göra detsamma. Toktrött som vanligt. Och klockan är inte ens sju en lördagskväll. toppen ju!

PUSS


En glad tjej på väg till stan.




En trött tjej på väg hem från stan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback