Härlig dag.

Mysig lördag. Drog hem till Gro & Floyd direkt efter Mysan förmiddagslur. Där vankades det lek, fiskbullar, kakor och mer lek. Mammorna drack kaffe. Sen var det dags för tivolit men jag och My bangade i sista sekund.
Jag mådde inte helt hundra, fortfarande oro i kroppen plus att klian i halsen bara blev värre och värre.
Drog hem, tryckte i Mysan lite yoghurt och la henne. Då hann jag med att tvätta x antal maskiner tvätt och få i mig lite mat.

Nu sitter vi här, Mysan och jag. Hon suger på min snusdosa och joddlar. Nybadad är hon också och tänderna är borstade.
På tal om tänder, så såg jag för en stund sen att det är tre små gaddar som håller på att spricka upp. Två i övre käken och en i underkäken. Alltså har donnan 7 små tandsingar sammanlagt. Är inte det ganska mycket för en 10månaders eller har jag fel?

Nu studsade hon iväg och gömmer sig bakom gardinen med pappas fjärrkontroll. Sötgöte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback