Fredag!!

Suttit hos min privata frisör hela förmiddagen. Blev färgning i botten sen folieslingor lite här och var samt en toppning.
Jag är väldigt nöjd. Blir schysst i sommar när solen bleker lite. I like it trashigt förstår ni.

La minimonstret i sängen för ca en timme sen och fortfarande har hon inte somnat utan har istället konferans med sina mjukdjur. Så länge hon inte lackar så kan hon väl ligga där och snacka. Men om jag känner min tokunge rätt så somnar hon nog vilken sekund som helst.

Proppade förövrigt i mig två skogaholmsmackor med ägg på alldeles nyss. Dom satt som en smäck.


Nu hade jag tänkt att slänga upp en bild på mitt fina hår men tyvärr så har kameran gömt sig. Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback