33+2/vecka 34

uuhu. Idag är det ingen bra dag :( Sovit ca 2 h sammanhängade inatt och jag har sjukt ont i halsen :/ Vi som ska på Alicias 1-årskalas imorgon. Hoppas verkligen inte att det blir värre.

Precis hemkommen från barnmorskan. Tydligen så har jag snorhögt socker så på onsdag är det jag som ska till lab och sitta där hela förmiddagen och ta prover. Får inte äta och dricka på 12 timmar innan :( Hur ska det gå..
Bullfrog mår annars fint, ligger med huvudet nedåt och barnmorskan trodde nog att hon skulle fortsätta ligga så.
Ligger fortfarande lite ovanför kurvan men det är ingen katastrof. +3 kg på 4 veckor. Helt ok!
Järnvärdet hade ökat från 104 till 106 så det är bara att fortsätta med Niferexen..


Nu är det dags för leverpastejsmackor och te, sen är det jag som intar sovställning och försöker bli lite piggare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback