32+4/vecka 33

Var till läkaren idag och diskuterade bäckenbottenröntgen och det blev avslag direkt.
Enligt läkaren så ska man se i tidigt förlossningsstadie ifall man är trång eller ej.
Jag får helt enkelt lita på honom :)
Sen pratade vi om min konstanta trötthet och egentligen är det ju inge konstigt att jag är gristrött på dagarna eftersom jag sover som en kratta på nätterna. Bara att gilla läget PLUS att han trodde att min kropp förbereder sig för vad som komma skall. Dvs, vi får en liten nattugglebebis. jääj!

Sen var jag förbi affären där jag köpte parfymfritt sköljmedel så imorgon ska jag börja tvätta alla miljoner klädesplagg lilla damen har lyckats samla på sig.

Köpte även Bullfrogs första nappar :) sötsötsöt

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback