25+6/ vecka 26

1.Havandeskapspenning beviljad! wöwöw. Underbart.

2
.Bebis mår bra. Ligger precis på kurvan.

3
.Jag är inte för tjock utan alldeles perfekt,enligt barnmorskan.

4
.Lider av en förjävlig halsbränna som ingen tablett eller huskur kan råda bot på :/ Har provat tre olika sorters    medicin på apoteket men ingen fungerar. Tydligen så finns den en tablett kvar som kanske kan fungera.. Får fläska till apoteket imorgon och höra vad dom säger.

5.Vecka 27 imorgon! kääära nån, jag hinner inte med.

6.Har fastnat i barnvagnsträsket. Vad ska jag egentligen ha för någon? HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ah, barnvagnsdjungeln..jag skulle tipsa om att smita in på en babyaffär för att klämma och känna och sedan leta upp en fin begagnad på blocket. Om ni inte absolut vill ha nytt!



Sen beror det ju lite på vad du ska använda vagnen till..skogspromenader osv.



Jag har en Urban Jungle, och den har faktiskt funkat riktigt bra i denna snöyra trots tre hjul..

Postat av: Camilla

http://www.teutonia.de/index.php?id=411



Jag rekommenderar den starkt! Har funkar skit bra för oss, trots denna vinter!! Enkel och bara helt kanon!! Vi hörs snart puss puss

2010-03-25 @ 16:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback