24+4 / vecka 25

Den här förkylningen blir tydligen bara värre och värre :/ Ska inte gnälla, finns dom som är bra mycket sjukare än vad jag är men jag kan inte rå för att jag blir himmelens ynklig när jag inte mår bra.. ;)

Såg Shutter Island igår. Ger den 2 ½ kaka av 5 möjliga. Den var alldeles för lång och slutet var ju rätt uppenbart.
Fick köpa en ny hårtork igår också eftersom min gamla håris från 70-talet la ner verksamheten igår PRECIS när jag står och torkar. Och ni som känner mig vet ju att bland det värsta jag vet är att ha blött hår ( förutom om man går och lägger sig med det för natten) Fick sån himla panik så jag var tvungen att bege mig ut fast jag är sjuk och köpa en ny. Har inte hunnit provköra den ännu men förhoppningsvis är den bättre än min gamla älskade skruttork.
Fin är det också, OBH chili röd.

Idag blir det bara vila, men en liten promendad ner till stan måste jag nog orka med. Solen skiner så den får man faktiskt inte missa.

Iris har hittat på nya konster där inne i magen. Hon "kryper" precis vid naveln framochtillbaka. Coolt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback