24+1/ vecka 25

Har nu blivit så fet att jag inte ser mina "nedre regioner" längre. Raka benen kan jag glömma ifall jag inte vill dö av utmattning på kuppen. Igår visade vågen 73,8 kg. NÄSTAN 74 KG!!!! Jeeeesus!
Men bebis mår bra, tror jag iaf. Sparkar hejvilt och ibland känns det som hon krälar omkring som en liten daggmask under huden. Mycket märklig känsla.

Idag är jag ledig och som vanligt på mina lediga dagar så vaknar jag innan halv åtta och kan inte somna om.
Har alltså börjat dagen med att kolla på vakna med the voice och Katrin zytomierska (stavning?) gästar som alltid på torsdagar. Fan vad jag gillar henne! Hon och jag skulle lätt kunna bli bästisar. Kanske att jag måste stalka henne lite och ta reda på vart hon och Ringo (bebisen i magen) kommer hänga i sommar. Det kanske är möjligt att jag och Bullfrog råkar närvara på samma plats nämligen... :)

Förövrigt måste jag be om ursäkt till alla som har ringt mig den senaste veckan och jag inte svarat eller ringt upp. Jag kan bara säga att jag kommit i någon slags ensamhetsperiod och vill bara vara hemma och vila. Så det är inget personligt mot någon, utan det är bara jag som är lite knäpp. Förhoppningsvis blir jag "normal" snart igen!

Nu ska jag fortsätta den här morgonen med en fläskig frukost, sen mysa med katterna och längta tills pappa klump kommer hem.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

Den där ensamhetsperioden hade jag också i slutet av graviditeten, inte social för fem öre! Ligga ensam hemma i soffan är the shit! ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback