39+1/vecka 40

Värkarna lindrades inte av varken bad eller alvedon inatt, men tyvärr har dom ju inte heller blivit starkare :/
Känt av värkar precis hela dagen,förutom när jag väl somnade två timmar nu på eftermiddagen.
Just nu klockar jag lite på skoj och dom kommer med 8-9 minuters mellanrum, men fortfarande töntiga och hanterbara.


Hälsade på barnmorskan idag. Bullfrog mår fint 146 hjärtslag/min och fortfarande fixerad. Dock hade inte mammas mage växt något sen sist men barnmorskan trodde det berodde på att det faktiskt inte finns någon mer plats därinne att växa på :D Jag hade gått upp 1 kg på två veckor, helt normalt. Det roliga var att mitt järnvärde hade höjts från 106 till 116?!? Och då har jag varit jätteslarvig med niferexen. Mycket märkligt. Men jag har ju trots allt tryckt i mig rätt bra med jordgubbar.. :) Vi bokade en ny tid nästa torsdag men förhoppningsvis har Bullfrog redan tittat ut tills dess och jag "slipper" besöka gulliga bm igen.

Sen den här äckliga slemproppen... asså.. uuääk. Vill inte ens tänka på den. Men jag kan ju säga att jag har duschat tre gånger idag och bytt trosor minst lika många gånger. kanske lite för mycket info för er som läser men jaja :D

Nu ska jag borsta tänderna och hoppas på iaf några timmars sömn.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback