31+0/ vecka 32

Sådär. Only åtta weeks kvar! Tiden rusar iväg..

Jag och papi-klumpen har varit på förädrarkurs minsann!
Där fick vi lära oss att moderkakan är livets träd, att det krävs fyra rotationer för bebisen att komma ut samt att en förlossning är så nära döden i smärta som möjligt. Såklart fick vi lära oss mycket annat också, men just dom där tre grejerna satt sig på minnet. Speciellt förlossningsmärtan.. Men tacka gud för ryggbedövning! :)

oj, det var precis en fot som petade ut från magen, coolt.

Jaha, vad har hänt mer.. JO! Jag är numera heltidsruvare! känns lovely. Har fortfarande inte förstått att jag faktiskt är ledig, så imorse när jag vaknade så trodde jag att det var jobbdag. Men icke!
Dock tycker jag synd om mina stackars kollegor som troligtvis kommer få en jobbig sommar med för lite personal. Men chefen har ju lovat att ordna det, så man får kanske lita på hennes ord.

var inne i stan igår med klump och bäcklon. Mina fötter var som ballonger efter den promenaden så jag antar att det inte blir några fler sådana utflykter innan Bullfrog har tittat ut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback