27+6/ vecka 28

Åh. Så himmelens nervös! :( Ska till KS om ett tag och kolla upp mitt dumma öra (äntligen)
men jag HATAR verkligen sjukhus, och idag ska jag dit alldeles själv ;( buhu. Ingen som ville hålla mig sällskap.
Tjatade på klump att han skulle ta semester idag men tydligen jobbar han hellre än att sällskapa med mig. Dumma!

Magen är.. stor! Så pass stor att folk frågar om det snart är dags?! what? Jag har 11 veckor kvar. Jeeesus.
Jag börjar även känna mig väldigt klumpig och rund. Bara att rulla ur sängen är ett projekt numera.
Bebis tycker även att det är kul att ligga och skava på kissblåsan så jag vet inte huuur många gånger jag trott att jag ska kissa på mig på natten.

Bebis buffar och sparkar hela dagarna. Känns tryggt!
Ska på kontroll hos BM på torsdag. Förhoppningvis har mitt järnvärde gått upp en aning sen sist.

Nu är det dags för dusch och frukost!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback