9+6 /vecka 10

Imorgon går vi in i vecka 11. REDAN! Helt galet vad tiden går snabbt.
Magen är stor som ett klot redan. Måste bo flera bebisar där inne. Men i sånafall har jag redan lovat bort en till Klumps syster ;)

Illamåendet har verkligen inte gått över. Tvärtom, spyr mest hela dagarna. Det jobbigaste är nog att jag inte vill äta.
Finns verkligen INGENTING som jag är sugen på. Dom senaste dagarna har jag levt på youghurt och nudlar. Noll näring i det, men bättre än ingenting!

Tröttheten har nog också blivit ett snäpp värre. Igår gick jag och la mig i sängen klockan 15.30 och låg där tills 09.30 imorse. Men det står ju på alla mamma-hemsidor att man ska vila och ta det lugnt, så jag ska inte ha dåligt samvete :)

En vecka kvar, sen är det officiellt! vi ska få en baby.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback