10+3 / vecka 11

Inatt blev det inte mycket till sömn. Har haft grisont i magen och varit och kissat fem ggr. Klockan fem imorse var jag kalaspigg men efter en stund som somnade jag om igen. Sen vid kl åtta så satte dom igång att såga ner träd utanför mitt sovrumsfönster, och när dom tog paus så började en fågel skrika som en idiot. När allt hade lugnat ner sig efter någon timme så börjar grannens hund skälla som attans. Då kände jag att det inte var någon idé att försöka sova mera. JAG SOM VILLE SOVA UUUUUUUT!!!

Sitter och väntar på att Linda ska hämta mig. Vi ska åka till eurostop och köpa strumpbyxor. Hon ska köpa hålla-in-fläsket-strumbyxor medans jag ska köpa strumbyxor sitter ovanför fläsket (dvs dom som sitter i armhålorna typ)
Känner mig mkt fräsch just nu, med gårdagens allt på mig. En dusch och rena kläder skulle sitta som en smäck.
Det får bli ett senare projekt.


Nej. Nu är det dags att kräkas lite innan Linda tutar på mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback